søndag 11. september 2016

I DON`T WANT TO STOP USING IT

Jeg har hatt en favoritt jakke denne sommeren/tidlig høsten. Det er denne mørkeblå silkejakken med blomster, som jeg har på meg på bildet. Hver gang jeg tar den på meg blir jeg så utrolig glad. Må være at jeg elsker sommer, sol og blomster og den minner meg om alt det. Her har jeg stylet antrekket til en avslappet hverdags look. Alt i hvitt unntatt jakken, slik at den er stjernen i hele looken. Jeg kommer til å bruke jakken masse fremover også, men da med sorte kjoler osv. Du får bare følge med og se hva jeg finner på.

My favourite jacket this summer/early fall has been this fantastic dark blue silk jacket with flowers. Every time I wear it I immediately get in a great mood. I love flowers, summer and want more sunny days. Anyway, here I went for a simple everyday look with all white basics, so that the jacket could be the hero of the look. I will be using this jacket again in fall with black dresses with boots or so, you`ll just have to wait and see.

Copyright.



 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar