fredag 9. september 2016

A LOOK AT THE FESTIVE SEASON

Forleden startet jeg morgningen hos Mildh Press. De hadde invitert til den årlige festsesongvisningen deres. Jeg fikk smake på deilig juice, cupcakes, beundret alle godbitene som kommer fra de forskjellige merkene utover høsten og frem til nyttår, samt fått mange gode tips på hud-og sminke fronten. For ikke å si hilst på gamle og nye bekjente i bransjen. Takk for en fin morgning!

The other day I started the morning at the PR agency Mildh Press. I was invited to a press viewing of their yearly festive season collections from different brands. It was an inspiration to have a look at all the news in fashion, beauty, and interior categories. Thanks for a great morning Mildh Press!

Copyright. 
Reklame/advertisement 


Jeg likte spesielt godt Samsøe & Samsøe sin kolleksjon. This time I found a few favorites from the collection by Samsøe & Samsøe.

 Den blå genseren fra kolleksjonen var en av mine absolutte favoritter. 
The blue sweather is definatly one of my favorites. Loved it!

 En annen favoritt var denne sorte faux fur jakken.
 Another favorite item was this black faux fur jacket.
  
Vakre Annette hos Mildh Press
 viste meg sin favorittjakke fra Style Butler. 
 Beautiful Annette from Mildh Press
 is showing her favorite jacket from Style Butler.

Jeg slo av en prat med Ida fra ZO Skin Health by Dr Obagi. 
Jeg blir bare mer og mer interessert i dette merket. I had a long talk with Ida. She has such a great knowledge concerning skin care and specializes in the ZO Skin Health products from Dr. Obagi. 

 Lekker design og borddekning fra Georg Jensen. Beautiful design by Georg Jensen.

Du har sikkert hørt om Eight Hour kremen fra Elisabeth Arden. Den kommer i en ny drakt til julesesonen. The iconic Eight Hour cream in a new suit. Love the red festive colour. 


Deilige duftlys hører høsten og vinteren til, spesielt også i julesesongen. Dette er en fin vertinnegave hvis du skal besøke noen. Scented candles is something that is is a must during the fall and winter season. Also it`s a great hostess gift as well.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar