søndag 31. august 2014

KOH

Mitt siste restaurant tips fra Palma i Mallorca er restauranten KOH. Her får du deilig spicy thai mat. Jeg tror vi var innom her 3-4 ganger i løpet av vårt opphold i Palma, og jeg får vann i munnen av å tenke på den utrolig gode maten. Jeg elsket dumplingsene, synd at dette var noe jeg turde å smake på kun siste gang vi var der. Jeg liker egentlig ikke dumplings, men disse kunne jeg ha spist hver dag. Anbefaler også thai green chicken, spicy duck, og spring rolls i rispapir for å nevne noen flere retter. Men uansett hva vi bestilte på dette stedet, var alle så fornøyde hver gang. Jeg misunner de som er i Palma akkurat nå og kan ta en tur innom denne restauranten. Loved it! Men husk at du må reservere bord i forkant ellers kommer du ikke til å få spist her.

My last resturant recommendation is absolutly my favorite. So far. In KOH restaurant in Palma you may enjoy spicy thai cuisine. I think I came back here like 3-4 times and still crave the fantastic spicy food. The dumplings is a must in this restaurant. Let's call that dish their signature dish. I loved it. Can you belive how great they were since I normally don't like dumplings. I loved the thai green chicken as well. But no matter what we ate, everyone in our company were in such a happy place every single time. This is a small restaurant so you need to reserve in advance to be able to eat here. I would most definatly reccomend this place! Loved it!.






 Photos are taken by me. Copyright.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar