fredag 8. november 2013

TE KALENDER

Det er fredag og selv om det i seg selv er fantastisk, ble jeg virkelig glad da jeg fikk en gave i tillegg. En koselig adventskalender som inneholder te. Dersom du ikke visste det fra fø av så kan jeg fortelle deg at jeg er en virkelig tealover! Drikker minst en kopp te om dagen. Det blir kjempe spennende å prøve ut te fra English Tea Shop. Fint gavetips til alle te elskere der ute! Tusen takk til Annette for den fine gaven! It's friday and I love that! This weekend startet really nice. Take a look at the lovely tea calender gift that I received. Love it! Great gift for a tealover as myself. Looking forward to testing tea from the English Tea Shop.


4 kommentarer:

  1. For en fantastisk ide...tror du det fins en kaffe kalender der ute?:)

    SvarSlett
  2. Hvor fikk du kjøpt din? Jeg hadde bestilt to fra Bli Vakker, men fikk kun en. (tomt hos dem nå). Er på desperat jakt etter en til.

    SvarSlett
  3. Hvor fikk du kjøpt din? Jeg hadde bestilt to fra Bli Vakker, men fikk kun en. (tomt hos dem nå). Er på desperat jakt etter en til.

    SvarSlett
  4. Hei Linn, så fint at du liker den. Prøv på helsekostbutikker, interiørbutikker og Home&Cottage. Lykke til! :)

    SvarSlett