fredag 29. november 2013

LINDEX SS14

Jeg har tatt en titt på Lindex sin vår kolleksjon. Fargene i kolleksjonen gikk i sort/hvit(ruter og striper), sterkt gult, sart pastell, med innslag av dyremøster. Nedenfor er noen av mine favoritter fra kolleksjonen. I have had a look at Lindex's ss14 collection. The main colours in the collection is in black/white, neon yellow, pastel, and some animal prints. Below are some of my favorites.
copyright. 
 Favoritt jakke fra kolleksjonen/My favorite jacket from this collection
Jeg elsker sort,hvitt og gult og særlig det grafiske utrykket i designen.
I love black/white/yellow, also the grafic prints.
Deilige sarte pasteller er flott til våren. Lots of delicate pastels.
To utrolig søte bluser. Two cute blouses.
Dyreprint kan være utrolig kult, slik som dette skjørtet. Jeg ville ha stylet det med en enkel ensfarget topp og skyhøye sandaler eller ankelstøvletter. Jeg måtte bare få med med de fine hverdagskjolene med lange ermer nederst i høyre hørne. De er perfekte til jobb og kan virkelig styles opp ved behov. Meeow.. I love animal print and this skirt is so cool. I would wear it with a simple tee and really high heals or ancle boots. Love it! I also love those simple dresses with long sleeves. Perfect for work and with a few accessories they can be dressed up. Love.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar