torsdag 17. oktober 2013

I LOVE BLACK LACE


Jeg er en stor fan av hvite romantiske blondebluser, særlig a la Isabel Marant. Jeg liker å kombinere de til jeans, skinnbukser eller skjørt. Men i det siste har jeg også lagt min elsk på sorte blonder. Det er utrolig feminint men samtidig litt rock'n roll. Det spørs om ikke noe med sorte blonder flytter inn i min garderobe.

I am a huge fan of white romantic lace blouses, a la Isabel Marant. I love to combine those romantic blouses with denim jeans, leather pants or skirts. But lately I have been really drawn to black lace. I love the colour black which is so rock'n roll combined with black lace which is so feminine. So black lace will definatly be moving in to my closet.

All the images are from google. Collage made by me.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar