tirsdag 26. april 2016

PRESSEUKEN AW16 DEL 1

I forrige uke var det presseuke i Oslo, og jeg fikk se på det som kommer av klær og tilbehør i høst/vinter sesongen. Mitt første stopp var hos Mildh Press og nedenfor er noen bilder fra deres herlige showroom. Jeg elsker fargen grønn og ser at den også kommer utover høsten og vinteren. Det liker jeg! 

Last week was pressweek in Oslo and I had a look at what autum winter collections from different brands at some of the press agencies. I think I will start out with Mildh Press and below are some photos from the inspiring morning at their showroom. I love the colour green and can see it appering in the fall collections as well. Love that! 

Copyright on all the images.




 

Noen av de utrolig fine fuskepelsene var nettopp fusk, noe jeg liker!
Some gorgeous faux furs. 

Ryggen på denne kjolen var stilig! Love the back on this dress














Har du hørt om happy lashes? Lurer på om jeg skal teste dette. 
Have you heard of happy lashes? Should I try it out?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar