mandag 24. november 2014

GO GREEN

Photos: Ireneccloset, boxofbeauty, stylestories, gabymay

Det har vært stille på bloggen en stund. Det har vært full fart på andre fronter i livet. Ting tar tid. Men nå er jeg tilbake og håper å ha innlegg oftere. Tusen takk til dere som tålmodig følger meg. Det setter jeg virkelig pris på. Ha en fantastisk start på uken!

Jeg er inne i grønn fase som dere skjønner ...go green!! 

I know it's been a long while since I made a post, but time flies and I have been really busy. Thank you so much for patiently following me! I really appriciate it and will post more often. Have a great start on this week...Go green! 

4 kommentarer:

  1. Nydelig farge :) Jeg elsker den selv:)

    SvarSlett
  2. Oliven/khakigrønt er bare sååå fint, og en av mine favorittfarger - året rundt :) Fint å ha deg tilbake!

    SvarSlett
  3. Hei Linn :) Den er kjempe fin, så fin i kombinasjon med bærfarger, sort, hvitt, nude...you name it :)

    SvarSlett
  4. Heisan Karianne, så hyggelig å høre. Ha en fin dag :)

    SvarSlett