lørdag 2. juli 2011

KATE MOSS WEDDING DRESS





Jeg må innrømme at jeg har vært nysjerrig på hvordan Kate Moss sin brudekjole ville se ut . Her er noen bilder av kjolen, hva syntes du, liker du den? Jeg likte virkelig kjolen, vakkert brodert med paljetter. Det eneste jeg ikke likte med kjolen er at deler av den er gjennomsiktig. Men se bort fra det så likte jeg den. Ellers ønsker jeg deg en riktig så deilig helg!

I must admit I was quite curious of how Kate Moss wedding dress would look like. So what do you think? Like it or not? I loved the beautiful sequin embroidery but the see through part is not something I would go for in a wedding dress. But then again, we are talking about Kate Moss, and she is a bit rock'n roll ...Have a lovely weekend darlings!

All the images are from glamour

1 kommentar:

  1. so pretty :) i love how low-key it is, perfect for the summer. hope you're having a great weekend!

    love, M
    match.box.muse

    SvarSlett