mandag 30. april 2012

AMARTOS


Photo is taken by me. Copyright.

Jeg tester ut to nye produkter fra merket Amartos. Jeg har tideligere skrevet om deres aftersun kroppsolje her. Jeg var så utrolig fornøyd med den, så nå tester jeg ut shampo og balsam. Lukten er bare så deilig, tar meg rett tilbake til Thailand og spa opplevelser der. Jeg liker også å tenke på at produktene skal være helt naturlige. Jeg holder deg oppdatert på hvordan jeg likte disse produktene etterhvert. Ha en deilig mandag i mellomtiden. 

I am testing more products from Amartos. I was really satiesfied with the aftersun oil that I tried earlier that I wanted to continue to try out products from this brand. So next out is shampo and conditioner. As earlier the smell takes me right back to Thailand and the spa experiance. Love it! Will keep you up to date with the result of this testing. Have a lovely monday!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar