lørdag 24. mars 2012

AMARTOS - BYE BYE BURN

Photo is taken by me.

Tenk at jeg kunne bli solbrent da..skjer hvert tiende år eller noe sånt. Når uhellet er ute og man er rød som en tomat så er det kun en ting som hjelper for min del, og det er 100% aloe vera. Etter et par dager med behandling så var jeg fin igjen. Men problemet med solbrenthet er at man begynner å flasse med en gang etterpå. Men denne gang unngikk jeg flassing fordi jeg brukte Bye Bye Burn oljen fra Amartos. En helt fantastisk deilig kroppsolje (for sensitiv hud). Kroppsoljen brukes etter soling som en aftersun( ikke til å behandle solbrent hud). Den lukter helt fantastisk deilig og jeg er totalt hektet! Det beste er at man kan få tak i produktene i Norge også, du kan lese mer om dette her. Siden produktet er basert på aromatiske ingredienser så må gravide konsultere sin lege før de evt. benytter slike produkter.

I was really sunburnt in Thailand. I couldn't belive it..happens to me every tenth year or so. After treating the burn with 100% Aloe vera gel, I recovered to normal after a couple of days. After such an experience I wanted to avoid flakeing. I did so by using the body oil from Amartos called Bye Bye Burn. This is an oil for sensitive skin, which can be used as an aftersun. It restores the skin after spending days in the sun. But don't be fooled by the name and think it will heal a severe burn. It is an aftersun oil. The smell is also fantastic! I Can definately recommend it! You can read more about it here. Since the products from Amartos contains aromatic oils pregnant women should consult their physician before using these products.

2 kommentarer:

  1. Å, det er så vondt å bli solbrent! Flott at du fant noe som hjelper og takk for tipset - jeg blir heller "aldri" solbrent, men denne er sikkert fin å ta med til Hellas i august uansett:)

    SvarSlett
  2. Hei Nanne. Bye Bye Burn er en fantastisk deilig aftersun olje. Bare vær oppmersom på at den ikke fjerner solbrenthet, men brukes som aftersun. Høres ut som du har en deilig tur å se frem til :)

    SvarSlett