torsdag 3. november 2016

PRESSEVISNING HOS POLHEM PR SS17

For noen uker siden var det presseuke i Oslo, og jeg fikk kun vært innom Polhem PR denne gangen. I motsetning til ordinære visninger av kolleksjoner, dvs. der alt er hengt opp på klesstativer etc. hadde byrået arrangert en motevisning. Gøy! Stylingen var det flinke Natalie Helgerud som sto for.

A few weeks ago there was press week in Oslo. This time around I did only have time for visiting the agency Polhem PR. Unlike ordinary views of the new collections, you know where everything is hung up on clothing raks etc. the agency had arranged a fashion show. Fun! The styling was by Natalie Helgerud.

All the photos are taken with iPhone. 




Ellers var catwalken dekket med de fineste tepper. Siden jeg vurderer å kjøpe nytt teppe til stuen min, fikk jeg jammen meg litt inspirasjon på den fronten også. Men det kan jeg komme mer tilbake til i et annet innlegg. Otherwise the runway was covered with the finest carpets. As a matter of fact I am quite obsessed with carpets these days since I am looking for one for my livingroom. 


Rommet var også pyntet med mange vakre grønne planter. Det føltes som om jeg var i en jungel. En vakker en da :) The start of the runway was covered with fresh green plants. Felt like I was in a jungle. 


Vi fikk servert deilig frokost fra selveste Flyingculinariescircus. Veldig godt! Det var en deilig start på den dagen. Ellers ønsker jeg deg en fin dag, nyt solstrålende tiltross for kulda.  Otherwise breakfast was served by the Flyingculinariescircus. It was a great start on that morning. Thanks to Polhem PR for a great morning and I promise better photos next time. Today it`s really cold here, but the sun is shining. I wish you a great day! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar