tirsdag 26. april 2016

A TOUCH OF GLAMOUR

Hvor fantastisk heldig jeg var da som ble stylet av Nina Halvorsen fra Bjørn Axèn forleden dag på pressevisningen til Mildh Press. Jeg ønsket et litt mykere men samtidig mer glamourøst uttrykk på håret, og det ordnet hun. Følte meg så fresh etterpå. Du får etterhvert  se noen antrekksbilder senere fra denne dagen der du ser hvordan resultatet ble etter at krøllene hadde lagt seg litt. Jeg følte meg fantastisk på håret hele dagen. Loved it, could you please fix my hair everyday Nina?!

I had my hair styled by Nina Halvorsen from Bjørn Axèn the other day. What a treat! She is such a fantastic hair stylist. My wish was to have a softer but glamours look, and below is the result. I loved it!  Later that day I took some outfit photos and you will see how fantastic my hair still looked. I wish Nina could style my hair every day.

Copyright. Reklame.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar