lørdag 20. februar 2016

HIGH SPRING/SUMMER 2016 @POLHEM PR

Forleden dag var jeg invitert til å ta en titt på vår/sommer nyheter hos Polhem pr. Mens vi fikk smake på deilige cupcakes og økologisk mat, ble vi oppdatert på vår/sommer nyheter innenfor klær, interiør, makeup mm. Det var en veldig hyggelig ettermiddag og all ære til Polhem for et smidig gjennomført arrangement. Nedenfor er noen bilder fra kvelden. Ønsker deg en fin lørdag og god helg videre.

Recently I was invited to take a look at the High Spring/Summer Collection at Polhem pr. While we were enjoying delisious cup cakes and organic food we were updated on the news come spring/summer in fashion, interior, beauty, and more. Thanks to Polhem pr for a great evening! Below are some photos from the afternoon. Otherwise I wish you a great saturday and a lovely weekend. See you soon :)

Copyright. Annonnse/advertisement.


Jeg fant noen favoritter fra merket Hallhuber. Love!
I absolutly love these items from Hallhuber.

Jeg får ikke nok av dusker. Can't get enough of tassels.




Her får jeg testet ny leppestift. Testing a new lipstick colour.

 Bodyshop har kommet med mange deilige nyheter i det siste. Jeg må nok teste noen produkter der i fra i nærmeste fremtid. Jeg liker at de jobber med å sikre at 100% av deres naturlige ingredienser er sporbare og bærekraftig avlet, og på den måten beskytte skog og andre naturlige miljøre. Dette er noe de skal forsøke å oppnå innen 2020.
Bodyshop has some interesting new products. I have to test some products in the near future. I really love that one of their goal within 2020 is to secure that 100% of their natural ingrediens are traceble and sustainable cultivated. By doing this they will protect forests and other natural enviroments.


Jeg falt virkelig for de friske fargene på dette bordet. Har lyst på vår nå med en gang! 
 Loved the colours and longing  for spring/summer right now..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar