torsdag 28. august 2014

TAST RESTAURANT IN PALMA DE MALLORCA


Jeg har fått spørsmål fra noen følgere på Instagram om å anbefale noen gode restauranter i Palma(Mallorca). Siden jeg mer eller mindre spiste meg igjennom Palma i sommer, kan jeg absolutt komme med noen tips. Jeg tror jeg fant 3-4 favoritter ut i fra de restaurantene som jeg var innom denne gangen. Det blir derfor 3-4 innlegg med restauranttips fra Palma de neste dagene her på bloggen. Først ut er restauranten Tast. Her tar du deg en tur innom om du ønsker å spise deilig tapas/evt.pinchos. Atmosfæren er veldig avslappet og lydnivået er høyt, stedet føles spansk om kan kan si det sånn. Tast ble forresten omtalt i Michelinguiden i 2014, men prisene er absolutt ikke deretter. Les mer om restauranten her. Uansett hvor du skal spise i Palma er det et must å resvere bord, Tast er intet unntak.

Some of my followers on Instagram asked me of my favorite resturants in Palma de Mallorca. So here goes, I will write 3-4 posts about my most favorite ones from the ones I tested this summer. First out is Tast. This is a great place to eat tapas in a very casual and a bit hectic atmosphere.A really spanish feeling to it, if I may say so. This resturant was also mentionded by the Michelin guide in 2014. Even so the prices are not according to that. Great tapas, nice prices and if you want to try this one then do not forget to make reservations. Read more about it here



Photos are from here

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar