fredag 18. april 2014

VAKRE GUDBRANDSDALEN





For min del startet påskeferien med en tur til fjells. Det har blitt litt skigåing, masse god mat og hyggelig samvær med familie. Jeg håper du også har nytt påsken masse så langt og vil fortsette å gjøre mer av det. For min del går ferden snart videre til en by som er fantastisk koselig og sjarmerende. Jeg gleder meg allerede. Fortsatt god påske!

For me the Easter holiday started with a trip to the mountains. I have been cross country skiing, treated myself with good food and pleasant moments with family. I hope you have enjoyed the Easter so far and will continue to do more of it. For me, the journey soon proceed to a city that is wonderfully cozy and charming. I'm excited already. Still Happy Easter!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar