tirsdag 6. august 2013

Mary-Kate & Ashley Olsen for Bik Bok

I morgen den 7.august braker det løs. Da lanseres Mary-Kate & Ashley Olsen sin første kolleksjon (av 3) for Bik Bok i utvalgte butikker og online. Søstrene Olsen kommer til å være tilstede i Bik Bok butikken på Karl Johan i Oslo, fra kl 17:00. 

Jeg fikk i lag med enkelte bloggere og presse tatt en sniktitt på kolleksjonen. Den består for det meste av plagg i fargen svart med noe innslag av hvitt, grått og ruter. Ellers var gull glideloss en detalj som gikk som en rød pil igjennom hele kolleksjonen. Jeg elsker kombinasjonen sort og gull, så det var flott! Prisnivået ligger mellom ca kr 250-4000. Skinnjakkene var desidert mine favoritter i kolleksjonen. Enkelte plagg hadde et mer generøst snitt, slik at klærne også kan passe flere kroppsfasonger. Jeg syntes dette samarbeidet er spennende og gleder meg til onsdag. Sees vi i køen?!

Mary-Kate & Ashley Olsen for Bik Bok collection will be in selctive stores and online tomorrow, wednesday 7th of august. The girls will also be present in Oslo as well. Fantastic! Together with a few bloggers and the press I have already had the pleasure to take a sneak peak at their first of three collections for Bik Bok. The main colour of this collection is black, with a few touches of white and grey. Otherwise the main detail on the items is a golden zipper. I love the combination black and gold! The price range is between NOK 250-4000. I am looking forward to secure my favorites tomorrow, are you? 

Post & photos by me. Copyright.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar