lørdag 24. august 2013

#LOVEDENIMLINDEX

Lindex inviterte til pressefrokost i anledning av deres nye jeanskolleksjon, Lovedenim. Kathrine Sørland og Lindex sin innskjøpssjef Elin Månsson presenterte kolleksjonen, deres favorittplagg, samt hvordan man kunne style de forkjellige plaggene. Lovedenim inneholder jeans i forskjellige vask og fasonger, som f.eks skinny, boyfriend, supersoft, bootcut for å nevne noen.. Nedenfor er noen bilder fra frokosten. Ellers var det utrolig hyggelig å treffe på både gamle og nye kjente. Tusen takk Lindex og Thisis pr for en koselig start på dagen. Ha en fin helg alle sammen!

Lindex invited to a pressview of their new denim collection Lonvedenim. Kathrine Sørland(Spokeswoman for the brand) and Elin Månsson (purchaising manager) presented the collection, their favorites and how to style these. There is something for everyone when it comes to the type of jeans in this collection, skinny, boyfriend, super soft, bootcut just to mention a few. In addition some of the jeans also came in plus sizes.  Below are photos from the breakfast. It was really nice to meet old and new acquaintances. Thanks to Lindex and Thisis pr for a lovely morning. Wish you a super nice weekend!




 Jeg ble utfordret av Lindex til å style et antrekk med mine favorittplagg.
 Denne deilige strikke cardiganen, 
den vakre blonde blusen kombinert med slimfit higwaist jeans var mine favoritter. 
De tok poleraoid bilde av meg også.


Ønsker meg et poleraoidkamera, det er gøy og bildene blir som regel fine.

Tripp, trapp, tresko :)
Fra venstre er fine Anne-Beate fra medetlekentsinn.blogspot.com, stilige Kathrine Sørland og meg.

Ja til røde lepper. Skal bruke enda mer av det fremover. 


Øverst til venstre er mine favorittplagg fra kolleksjonen. Nederst til venstre er skinny high og supersoft denim, mine favoritt jeans fra kolleksjonen.

Tilbake i mitt eget antrekk igjen, og litt frokost og catch up med Hanne  fra Lindex. 

Copyright on all the photos.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar