torsdag 25. april 2013

Decleor - face serum and sunscreen

Den siste tiden har vi hatt en del sol og det går mot varmere tider, herlig!
Men hvor flink er du til å bruke solbeskyttelse? Jeg vet at jeg maser om dette men det er viktig! Om du ikke har startet å bruke solkrem så gjør det nå. Du vet hvor viktig det er mht å unngå hudkreft og andre solskader. Jeg har prøvd litt forskjellige solkremer og er veldig fornøyd med den fra Decleor. Jeg har tideligere anbefalt den, du kan lese om det her. Nå har jeg i tillegg plukket med meg et serum som skal testes. Dette serumet er ikke som mange andre serum som man ikke bør bruke i solen. Det er laget for å forhindre solskader. Hudpleieren jeg snakket med nevnte at serumet skal påføres før man smører seg med solkremen, da minsker man sjansene for solskader som for tidelig aldring av huden, pigmentflekker mm enn hvis man kun bruker solkrem. Det blir spennende å se om jeg blir fornøyd med dette. Ha en fin fin torsdag.

New Decleor sunscreen and serum. I know that I stress you to use sunscreen but it's very important to avoid sundamge to your skin, not to mention skincancer.
I have previously posted about the sunscreen here. But now I am trying out the sun serum as well. It's supposed to protect your skin even more if you use it together with the sunscreen. Apply serum first, then the sunscreen. I am looking forward to experience the results. Have a Lovely thursday.

Post & Photo via iPhone. Copyright.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar