onsdag 11. april 2012

MANGO LIP BUTTER FROM KORRES

Photos are taken by me. Copyright.

Nyeste lipglossen som flytter inn i samlingen min. Den ser kanskje litt vel knall orange/rød ut på bildet, men ved påføring på leppene gir den kun et skinn av korall/peach. Så den er veldig diskre til tross for utseendet. Den pleier samtidig som den lukter knall godt. Loves!

Mango lip butter from Korres. New in and I just love it! It looks really orange/red but when you apply it on you lips it is transpharent with a touch of coral/peach color. It softens the lips and smells wonderful! Loves!

7 kommentarer:

  1. Og jeg har brukt en shampoo fra Korres i det siste som har vært PERFEKT for mitt hår og hodebunn, men den ser det ikke ut som de har lenger på lookfantastic.com og ikke husker jeg om jeg kan ha kjøpt den på en annen nettside...

    SvarSlett
  2. Lens: De selger Korres på Vita ;)

    Rock'n'Roll Ballerina: denne må jeg ta en nærmere titt på når jeg kommer i nærheten av et Korres utsalg! Kunne tenkt meg å prøve hårproduktene og, er så mange som skryter av de!

    SvarSlett
  3. Dancing Branflake: Me too, and It's so wonderful this lip butter. Can definatly recommend it:)

    Lens: Takk for tipset om hårproduktene, vil gjerne prøve ut de også:)

    Ladybirdsnest: Takk for tipset om Vita, da er det bare å sette kursen dit. Ja, prøv lip butter mango , den er fin:)

    SvarSlett
  4. Jeg har lyst til å finne ut mer om Korres' produkter, ettersom de alltid får så god omtale:) For tiden bruker jeg en fuktighetskrem fra Korres, og den er kjempefin for huden, men jeg er ikke helt overbevist når det gjelder duft og konsistens:) Men har lyst til å prøve både hår- og kroppsprodukter. Vita neste!

    SvarSlett
  5. Wanna have that too!!! Thanks for the advice, have to buy that;)

    Wanna follow each other? I start right now;)

    Kisses from Berlin

    www.amihipnow.com

    SvarSlett
  6. Nanne: Jeg har ikke brukt så mye annet enn denne lipglossen. Så jeg kan bare uttale meg om denne. Syntes at den er kjempe deilig og lukter godt :) Men fikk lyst å prøve litt flere ting siden flere her deler sine gode erfaringer.

    Lisa: Nice that you liked the advice :) Sure I will check you out. See you!

    SvarSlett