lørdag 14. april 2012

I NEED TO COME HOME WITH YOU...

Photo is taken by me. Copyright.

Jeg fant et statement smykke på det lille markedet jeg var innom i Drøbak i dag. Dette herlige kjedet som jeg følte ropte mitt navn fra avstand. Det var love at first sight. Ser for meg kjedet kombinert med en helt enkel t-shorte, jeans, dressjakke og høye hæler...

..it said screaming my name from a distance..The necklace is new in my collection and I love the bold statement feeling it gives, what you think? I'm seeing this with a plain white tee, jeans, jacket and high heals...

4 kommentarer:

  1. great idea! love the necklace and the combination with the with tee! just great!!!

    would love to follow each other, just started!

    xx mimi

    www.msstylebox.com

    SvarSlett
  2. Fantastisk!! Er ikke mer å si om den saken:)

    SvarSlett
  3. Mimi: Thank you :) I will check you out :)

    SvarSlett
  4. Nanne: Takk :) Jeg følte det samme da jeg så det. Gleder meg til å bruke det. God helg!

    SvarSlett