onsdag 23. november 2011

BY POLLIANI


Photos are taken by me. Copyright.

Den kuleste og vakreste "mom to be" bloggeren jeg vet om må være Janka Polliani. I tillegg til at hun har en fantastisk kul stil, inspirerende blogg og et barn på vei, så klarer hun også å lage glamourøse armbånd med litt rock'a vri. Jeg er så fornøyd med armbåndet jeg bestilte meg, og kan absolutt anbefale dette som et julegave tips! Ta en tur innom bloggen hennes her og se på de forskjellige armbåndene hun lager. Tusen takk Mrs Polliani ;)

The coolest and most beautiful norwegian mom to be blogger in my opinion must be Janka Polliani. In addition to her great sense of style, inpirational blog and a child on the way, she makes great bracelets. I received mine very soon after ordering it and I love it! I think this is a great christmas gift tip! To see more check out her blog here. Thank you mrs Polliani ;)

5 kommentarer:

  1. Gorgeous! I would wear that everyday!

    SvarSlett
  2. ååå tusen takk søte deg <3

    SvarSlett
  3. Hi DancingBranflake:) Yes, I really like it.

    SvarSlett
  4. Hun er en av mine absolutte favoritter :) Og så fine armbånd, hun er så flink!

    SvarSlett