torsdag 3. november 2011

ALEXANDER WANG FABIANA

Photo; Google


Jada, jeg har fått med meg at våren ikke er her enda, men jeg syntes at disse sandalene til Alexander Wang er bare helt fantastiske. Super hot! Så enkle og rene i design men samtidig med en vri pga kappen som henger på skoen. Kappen minner meg litt om superhelter, og vi har jo alle godt av å føle oss litt sånn super helt inne i mellom eller hva?


I know that spring is not here yet, but I kind of LOVE these sandals from Alexander Wang. Love the simple but so very stylish design and the litte cape makes the sandal stand out. Kind of like a superhero cape, and we all do need to feel like a superhero once in a while, don't you think?

6 kommentarer:

  1. omg those are perfect!
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    SvarSlett
  2. Oh, SÅ lekre!! <3

    Sv: Tusen takk fine du at du har stemt på meg!!

    SvarSlett
  3. Det skulle bare mangle Regine, lykke til håper ditt bilde vinner;)

    SvarSlett