onsdag 12. oktober 2011

MQ åpningen i Bogstadveien




Photos are taken by me. Copyright.

MQ åpner butikk i Bogstadveien i morgen og i kveld var det visning av deres kolleksjon. Her er noe av det som ble vist av antrekk. De viste et utvalg av både dame- og herreklær. Personlig så syntes jeg at herrekolleksjonen nesten var mest interessant. Men det fantes selvsagt mange godbiter i damekolleksjonen også. Så jeg kommer nok til å ta meg en tur til butikken igjen.

MQ are opening a new store in Bogstadveien in Oslo tomorrow. This evening I went to see their collection for both women and men. And personally I found the mens collection almost most interesting. But ofcourse they had a lot of nice items in the womens collection too. So I will be heading to this store in the future as well.

2 kommentarer:

  1. Den butikken må jeg besøke neste gang jeg er i Oslo :)

    SvarSlett
  2. Hei, ja må du gjøre:) det er en butikk som fører mange andre merker i tillegg til sitt eget. Jeg liker at de selger InWear der siden jeg syntes at den høstkolleksjonen er så fin.

    SvarSlett