torsdag 13. oktober 2011

HAIR CARE.

Photo belongs to me. Copyright.

Etter noen dager med sol og bad i Barcelona så følte jeg at håret mitt sårt trengte å pleies. Jeg testet ut frisørsalongen som heter Gossip på Majorstua og må si at jeg ble veldig fornøyd. Her er bilde jeg tok sånn rett etterpå. UTEN noe sminke så tilgi meg for det....men dere overlever eller hva ;) Ha en deilig torsdag!

After my trip to Barcelona I felt that my hair definatly needed some caring. I tested out a hairsaloon called Gossip here in Oslo/Majorstua, and must say I was satiesfied. Here is a photo of me right after the cut. WITHOUT any makeup on so forgive me for that ;) Wishing you a lovely thursday!

4 kommentarer:

  1. Så fint hår, det er så deilig med ordentlig hår-pleie, og det trenger håret etter sommer og sol, og ikke minst nå som kuldegradene kommer :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk, dere er jammen meg snille:)

    Thank you so much for the nice comments! :)

    SvarSlett