mandag 24. oktober 2011

BAREMINERALS SKINCARE


Photos are taken by me. Copyright.

Har du fått med deg at BareMinerals har gitt ut en hudpleieserie? Jeg har ennå tilgode å prøve den, men fått høre den er kjempe bra. Produktene inneholder noe som heter activesoil complex og dette skal bidra til å forminske porer, tilføre huden glød, og øke cellefornyelsen. Så da gjenstår det bare å teste og se om den er så fantastisk som det høres ut til å være.

Have you tried the new skincare from BareMinerals? It supposed to be fantastic and is great for sensitive skin. It contains something called activesoil complex which is supposed to minimize big pores, reduce fine lines and wrinkels and add glow to the skin. Sounds great, I will try it out.

7 kommentarer:

  1. Spennende - har hørt om det eg og, men ikkje rukket å prøvd det endå. Lover bra!! Reint og fint design også, like it.

    SvarSlett
  2. Hei Regine:) Ja, veldig spennende:) Må prøves ikke sant:)

    SvarSlett
  3. Juhu! Jeg har fått det med meg, men ikke prøvd noen av produktene enda. Virker bra! Gleder meg:-)

    SvarSlett
  4. Har hørt om det, men ikke prøvd det selv enda. Hadde vært kjekt å prøve en gang :)

    SvarSlett
  5. Den vil jeg prøve! Takk for tips :D

    SV: Jeg også! Gleder meg veldig!

    SvarSlett
  6. gleder meg også til å prøve produktene <3

    SvarSlett
  7. Har hørt om de ja, men ikke prøvd enda. Skriv gjerne om hva du synes om produktene hvis du prøver de:) er spent på hvordan de er!

    SvarSlett