tirsdag 27. september 2011

OUT FOR A WALK

Photo belongs to me. Copyright.

15 kommentarer:

  1. Kjempe fin jakke, den likte jeg!!

    SvarSlett
  2. Lovely cardigan. your outfit looks so cozy!

    SvarSlett
  3. Kul tights/bukse og herlig cardigan/jakke :)

    SvarSlett
  4. Stilig og laidback, i loove it :)

    SvarSlett
  5. Stilig!!:) cardigen og sko likte jeg veldig godt!

    SvarSlett
  6. Thank you so very much! I must admit the cardigan has become favorite these days:)

    SvarSlett
  7. Takk for alle hyggelige kommentarer! Den cardiganen har blitt en favoritt. Kanskje jeg må ha den i grått også;)

    SvarSlett
  8. Superkul bukse - eller er det tights? Uansett, herlig kombinasjon!

    SvarSlett
  9. Så fint outfit!! Hvor er cardiganen fra?

    SvarSlett
  10. du ser så fresh ut om dagen frøken

    SvarSlett
  11. Takk Nanne, det er tights, ryddet ut forleden dag og fant de igjen..;)

    SvarSlett
  12. Polliani, så snill du er:) Tusen takk!

    SvarSlett
  13. Så utrolig fin outfit! Cubus sier du?? Here I come:)

    SvarSlett
  14. Hei Karobaro, takk :) De har den fortsatt, løp og kjøp:) Jeg har brukt min masse.

    SvarSlett