fredag 1. april 2011

HAPPY WEEKEND DARLINGS!

photo: visualize
Fredag føles herlig ikke sant! Gratulerer så mye til Tonjegf, du er vinneren av den herlige Chanel neglelakken i fargen peche nacree. Håper du får like mye glede av den som jeg har av min. Fint om du mailer meg adressen din så sender jeg den til deg. Ellers ønsker jeg å si tusen takk til alle som har deltatt i trekningen, og selv om det ikke var du som vant denne gangen så vil komme flere anledninger i fremtiden. Ønsker deg en fantastisk start på helgen, ha det gøy og nyt den masse

Friday sure feels fabolous! Congratulations to Tonjegf, you are the lucky owner of a beautiful Chanel nailpolish, hope you will love it as much as I do! Plese send me a mail with your address and I will ship it to you. Thank you so much each and everyone of you who joined in on the competition, even if you didn't win this time around there will be more chances in the future. Wish you a great start on the weekend, enjoy life!

2 kommentarer:

  1. Oj så gøy!!! Tusen takk!! Gleder meg til bruke den:)
    Ha en super helg. Klem

    SvarSlett
  2. For et nydelig bilde!
    Ha en god helg!

    SvarSlett