mandag 25. april 2011

Face Stockholm



Photo is taken by me

Jeg liker virkelig godt noen av produktene fra Face Stockholm. Mine favoritter er krem rougene og en concealer. Men denne gang ble dette mineral pudderet som ble med meg hjem for testing. Jeg fikk nyss om at dette skulle være utrolig bra, og nå gjenstår det å se. Har du kanskje prøvd ut dette mineral pudderet? Gleder meg til å se om det er like bra som ID Bare minerals sitt.

I love some of the products from Face Stockholm, and stopped by to pick op some of them. I love the cream blushes and the concealer from this brand. But this time I brought home a mineral powder foundation, I want to test it. Have you tried it?

3 kommentarer:

  1. jeg er ingen pudder jente, men har hørt det skal være bra. håper vi sees snart. klem

    SvarSlett
  2. Har ikke prøvd, men kunne tenke meg! Alle etuiene og tubene ser skikkelig enkle, lekre og delikate ut.

    SvarSlett
  3. Polliani: Jeg liker egentlig flytende foundation best selv, men tenkte at siden jeg er så fornøyd med ID Bare minerals sitt mineralpudder så ville jeg prøve dette fra Face også. Greit å ha noe å variere i mellom:) Men jeg også hørt at Silk luminous foundation fra Armani er så bra...så da er det neste test på agendaen:) Håper du også har det bra, ja, håper vi sees snart;)klemklem!!

    Kristiane: Ja, jeg syntes de er så lekre og enkle i design. Har nå brukt det i en uke og er veldig fornøyd:)

    Håper dere herlige jenter har en flott helg, takk for at dere legger igjen en kommentar, det er så hyggelig;)

    SvarSlett