onsdag 16. februar 2011

LEILA HAFZI - OFW 2011




Photos: Per Ervland for KK

Vakker og delikat vil jeg kalle Leila Hafzi sin kolleksjon. Det var ikke en vanlig catwalk, men et dekket bryllupmiddagsbord som modellene(gjestene) danset og gikk langs med. Og bordet i seg selv var bare helt fantastisk dekket med vakre blomster, levende lys og kake. Og alt skjedde til levende musikk, til den vakre stemmen til Christel Alsos. Fantastisk flott! Dette må være en av de vakreste kolleksjonene av alle i årets OFW.
Leila Hafzi's colletion was so increadbly beautiful and delicate. I must say it was a faboululs show, there were no catwalk, instead the walk was next to long wedding dinner table, which it self was decorated spectacularlywith flowers, long candlelight and more ! To the beautiful voice of Christel Alsos the guests(models) walked and danced by in dresses made of floating materials. This must be one of the most beautiful collection in this years Oslo Fashion Week.

7 kommentarer:

  1. Gorgeous! The movement is wonderful.

    SvarSlett
  2. I love the theatrical set up. Thanks for sharing the photos and drop by me too, soon.

    Cheers.

    SvarSlett
  3. Leila Hafzi er en av våre dyktigste designere, etter min mening! Heldige deg som fikk se visningen!

    SvarSlett
  4. Jeg elsker elsker elsker Leila Hafzi design!!

    SvarSlett
  5. Det var så utrolig koselig å hilse på deg frøken :)) Minst like søt i vireligheten som på den fine bloggen...og akk for en flott visning. jeg begynte nesten å drømme om å gifte meg ;))

    SvarSlett
  6. Dancing Branflake: It sure was beautiful. I think you would have loved this show:)

    Ellinor Forje: Sure, I will:)

    Myfavoritethings: Ja, hun er virkelig så dyktig! Ja, følte meg veldig heldig som fikk oppleve noe så vakkert, alt var så fint! Åh som jeg fikk lyst på de kjolene....;)

    Strikkelaura: Me too, me too:)

    Ladybird: Takk det samme super søta:) Du er bare så grei, og det var veldig hyggelig å hilse på deg også. Ja, skjønn visning, ikke rart du drømmer om det gitt...;) Ha en fin uke og vi sees da;)

    Thanks for commenting lovelies, you are the very best! You sure do brighten my days with you lovely comments. Wish you a great soon to be weekend! ;)

    SvarSlett
  7. Takk søta, vi sees plutselig igjen håper jeg! Koselig å henge litt med dere ;))

    SvarSlett