onsdag 3. november 2010

H&M Home



Når jeg ser på disse bildene fra H&M Home så gleder jeg meg til å pynte til jul her hjemme. Når det er mørkt og kaldt ute, så syntes jeg det er kjempe koselig å komme hjem til en varm og god og vakker julestemning. Hva med deg, pleier du å pynte litt til jul? Det er ikke en overraskelse at jeg jeg liker hvit dekor, hva med deg, går du for den tradisjonelle røde og hvite jule dekoren eller har du andre preferanser?

Looking at these photo's from H&M Home made me longing for christmas. I love makeing the home ready for the holidays do you? I love to come home to a warm, cosy and beautiful home when it's so cold and dark outside. As you can see my taste is in the white's, what about you? Do you go for the traditional red and white decor, or do you have other preferences?

All images are from H&M Home

8 kommentarer:

  1. Jeg elsker julen, og gjør gradvis om huset til et skikkelig julehus fra begynnelsen av desember:) Er nok ganske tradisjonell og foretrekker rødt og hvitt, men modifisert til kremhvitt og mørk rød. Nå gleder jeg meg til å pynte til jul!

    SvarSlett
  2. I fjor gjekk det mykje i naturfargar/naturmaterial og kvitt. Året før gjekk det i svart og sølv. Det blir spennande å sjå kva eg kjem til å pynte med i år, for det veit eg ikkje enda, men eg gler meg! :)

    SvarSlett
  3. Nanne: Tradisjonell rød/hvit jul er veldig koselig:) Gleder meg masse selv! :)

    Britt: Oi, du har jammen prøvd ut litt forskjellig:) så gøy!

    Er det ikke deilig å ha noe å glede seg til jenter:) Ønsker dere får en koselig tid når dere pynter til jul! Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. Liker den stilen godt! Og gleder meg til jul:-)

    Kommer forresten gjerne til Majorstua snart! Men det må nesten bli en helg, evt. lunsj hvis jeg har møte i byen, kanskje ... Hverdagen er jo nå i Drøbak. Hadde vært veldig koselig å møtes ihvertfall! Jeg gir beskjed neste gang jeg har møte i byen, så kanskje det passer for deg ...

    Klem

    SvarSlett
  5. Amazing...
    we don't have H&M home here in Moscow( too bad...

    <3
    http://lamodemary.blogspot.com/

    SvarSlett
  6. Hei igjen - jeg har gitt deg en bloggaward, du kan hente den her: http://ensunnerehverdag.blogspot.com/2010/11/award.html

    SvarSlett