fredag 17. september 2010

Tea and Elle magazine


Photos belong to Rock'n Roll Ballerina

Sorry for beeing so absent from posting this week! I have been knocked out by the flu, and today is the first day I can feel a difference, and now I am able to be up and about. And what's better than a cup of faboulus tea and a new edition of Elle magazine. I am very excited about tasting this tea, because my husband bought this when he was in London the other day and it is suppose to be really tasty. He is such a sweetheart to remember my love for tea:) Love!
Wish you a lovely weekend!

6 kommentarer:

  1. Jeg kjøpte også te sist jeg var i London, de har helt utrolig utvalg (og jeg var bare på flyplassen).

    Kos deg med Elle og te, bli frisk fort :)

    SvarSlett
  2. Huff - har nettopp hatt influensa selv. Te og motemagasiner er absolutt beste medisin mot sår hals og snufsende neser. :) God bedring :)

    SvarSlett
  3. Strikkelaura: Hei, og takk for det! :)

    Ja, hørte han sa at de hadde et enormt utvalg. Han hadde vært en tur innom Harrods og kjøpt teen. Luksus te;) Du vet en slik som har ordenlige bomullsposer og man har kun 15 stk til disposisjon. Så her må det nytes sakte...hihi:)

    SvarSlett
  4. Noen ønsker seg te fra London, andre er fornøyd med en Mulberryveske.

    SvarSlett
  5. Maria: Takk takk! Håper du er bra igjen;)God helg!

    Lena: He he...jeg ytret ikke noen ønsker jeg, så alt jeg fikk var så bra så;)

    SvarSlett
  6. Hi
    Girl, enjoy your cup of tea,and Elle:)
    Get well soon, and happy weekend...

    SP

    SvarSlett