søndag 19. september 2010

Lindex Street Stories Studio

The studio from outside

Tasty tapas


I love this bike! Please be mine!

Smiles all around.


Vibeke from Det Nye and Hanne from Lindex haveing fun when picking winners of giftcertificates.

Hanne from Lindex and me
Photos are taken by and belong to Rock'n Roll Ballerina
Jeg var invitert til Lindex sitt Street Stories Studio i forbindelse med konkurransen Lindex Street Stories. Om du fortsatt ikke har hørt om konkurransen, så gå inn her og bli med på denne. Det var et spennende arrangement med tapas, DJ som spilte musikk, trekking av heldige vinnere av gavekort, bloggere og hyggelige folk fra Lindex, Polhem PR og Det Nye. Å ja, så ble jeg tatt bilde av i mitt antrekk, dvs uten jakken og alle lagene av klær jeg har på. Skal vise bildet senere. Ønsker deg en fantastisk dag!
I was invited to Lindex's Street Stories Studio in realtion to their ongoing competition Lindex Street Stories. If you still haven't heard about the competition then check it out here and join in. It was nice get together and we were served tasty tapas, champagne, a dj played fab music, winners of great gift certificates were picked and there were time to mingle with other bloggers, and nice people from Lindex, Polhem PR and Det Nye. Oh yes, a photographer took a photo of me in my outfit, that is without the jacket and all the layers of clothing that I was wearing. Stay tuned I will post it later:) Have a faboulus day!

3 kommentarer:

  1. Mia: Hei, ja det var kjempe hyggelig:) Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Jeg tror faktisk at min første sykkel var identisk med denne:) Fantastisk.

    SvarSlett