onsdag 18. august 2010

Elisabeth Arden Green Tea Honey Drops Body Cream

Photo is taken by Rock'n Roll Ballerina

Ønsker du deg en deilig bodylotion som lukter helt fantastisk, så må du prøve Elisabeth Arden Green Tea Honey Drops Body Crem. Jeg får ikke nok av denne. Kremen inneholder honning perler som smelter i kontakt med huden og gir masse fukt. Jeg pleier å bruke deodoranten i samme serie også, og da er parfyme ikke nødvendig. Fantastisk deilig krem!

If you want a body cream that smells fantastic and moisturizes really well, then you have to try out Elisabeth Arden, Green Tea Honey Drops Body Cream. It contains small beads of honey which melts in contact with the skin. I can't get enough of this cream. If you use the cream deodorant in the same series then perfume is unessesary

4 kommentarer:

  1. Den husker jeg at jeg brukte mye for noen år siden. Kjempegod var den. Det var vel trangen til å prøve noe nytt som gjorde at den ble byttet ut. Men kanskje jeg skal gå tilbake til den neste gang jeg skal ha ny bodylotion. :)

    SvarSlett
  2. Takk for bra tip!. Sto faktisk å holdt i denne på taxfree forrige uke, men la den tilbake fordi jeg ikke viste om den var bra. Men neste gang blir den med hjem : )

    Vibbis

    SvarSlett
  3. Maria: Ja, den er kjempe god! Jeg liker å variere mellom en del kremer og denne er absolutt en deilig krem å falle litt tilbake på:) Ha en fin dag!

    SvarSlett