onsdag 3. mars 2010

Low Luv from Erin Wasson




Den rock chic kule modellen Erin Wasson har kommet ut med nye smykker i sin smykkekolleksjon som heter Low Luv. Smykkene finnes i både gull og sølv, men jeg viser det meste i gull siden jeg liker det best. Jeg liker spesielt godt de klumpete ringene og de hjerte formede øredobbene, egentlig liker jeg så og si alt. Det appelerer veldig til rock'n roll siden i meg. Selv om designen er veldig rock chic og reflekterer veldig Erin Wasson sin personlige stil, så er det noe ved designen som får meg til å tenkte på gammel norsk design på smykkefronten. Du kan handle smykkene her .

The very rock chic model Erin Wasson has a new addition to her jewellery line Low Luv, and the line is so reflecting her personal style. I love the chuncky rings and the heart shaped earrings. Even if I can see the rock'n roll touch to this line, the design reminds me of ancient norweagian design. Very appealing to the rock'n roll side of me. And almost everything comes in silver or in gold, so even if I am showing you mostly the gold side of the line, all you silver-girls out there can be thrilled too. You can get the jewellery here.

All images: shopbop

10 kommentarer:

  1. jeg elsker erin wassons design.. har faktisk kjøpt en kjole her i LA som er fra henne :)

    SvarSlett
  2. wow, these are great! I love erin wasson, and I need that ring in the first picture! (the one in the middle)

    SvarSlett
  3. Hei:)
    Må bare si at jeg elsket alle ringene...
    Jeg er en ring jente...det har jeg alltid vært :)

    Ha en fin dag, SP

    SvarSlett
  4. Nydelige smykker. Eg likte best ringane og armbandet!!

    SvarSlett
  5. Thanks for you lovely comments!
    I L O V E these jewelries!! They look so good!

    SvarSlett
  6. love it :)

    kiss from Portugal***

    márcia*

    SvarSlett
  7. Nice blog! I follow you ^^
    Do you follow me back??

    xxx

    SvarSlett
  8. Love the juwel line and blog!

    xoxo Birgitte

    http://fashionaccordingtobirgitte.blogspot.com

    SvarSlett
  9. Elsker ringene i det andre bildet!

    SvarSlett