onsdag 24. mars 2010

Love Ewa Larsson for Lindex spring 2010 collection!

Look at these delicious treats that we were served. Lovely!





Love this dress, such a beauty! Looks great with a studded belt!

This top is one of my favorite items. Love it!

From left: The designer Ewa Larsson, who's that girl in the middle ;)...me, and the supermodel Emma Wiklund.I had the chance of talking to them for a while since I was a bit early and they were both so down to earthy and nice. Love it when people are so positive!






This faboulus necklace was in the goodiebag. Love it!
Photo's: Belongs to Rock'n Roll Ballerina

Jeg lovte å holde dere oppdatert på hva som vil komme mht samarbeidet mellom Lindex og Ewa Larsson. Min anbefaling er du holder av datoen 26.mai, for da kommer denne kolleksjonen i butikkene. Og plaggene kommer til å bli revet vekk i en fei. Dette var en fantastisk vakker kolleksjon!

"Jag tycker det är roligt att arbeta tillsammans med Lindex som vänder sig till modemedvetna kvinnor.
Det är en fantasisk möjlighet att kunna komplettera Lindex sortiment med en designkollektion som hämtar inspiration från nyskapande personer
och spännande miljöer. Plaggen har fokus på starka siluetter och genomtänkta detaljer,
vilket gör att några av dem kan bäras på en mängd olika sätt, sier Ewa Larsson"

Plaggene kommer i sort, offwhite samt med ett print som er utarbeidet med den kjente illustratøren Moa Bartling. Materialet var lett og ledig, og designen klassisk, sensuell og veldig luksuriøs. For å toppe det hele så har Ewa Larsson designet kjeder og armbånd også, noe som bidro til å fullføre antrekkene på en spennende måte.
Det enkle er ofte det beste og denne kolleksjonen er et bevis på det! Dette er plagg som vanlige kvinner kan føle seg fantastiske i, og det er en grunn til at kolleksjonen heter Affordable Luxury, det dyreste plagget i kolleksjonen koster 699,-

All ære til Lindex som har valgt en så fantastisk dyktig designer som Ewa Larsson og samarbeide med, håper de fortsetter med det! Som dere sikkert forstår nå så ønsker jeg meg mye fra denne kolleksjonen. Men selvsagt hadde jeg noen favoritter. Den offwhite toppen og den sorte kjolen.

Ellers var arrengementet godt gjennomført, det var hyggelige jenter som jobbet i Polhem Pr og Lindex som tok vare på alle som var tilstede.
Jeg hadde forventninger i forkant av dette samarbeidet, og jeg fikk absolutt mer enn forventet! Gleder meg til den 26.mai allerede nå!

For my international readers, this post became so long that I would appreaciate it if you would be so kind and turn on the Google translator this time around. Thank you for doing this!

8 kommentarer:

  1. Nydelig klær! Likte også den toppen godt :)) Makroner skal jeg kjøpe inn til helgen, det er jo så godt! ;)

    SvarSlett
  2. Elsker fargene og elsker smykke. Må ta en nærmere titt på denne kolleksjonen.
    Makroner, nam nam.

    SvarSlett
  3. Hei :)
    Bra foto :)
    Bra skriving:)

    Dette var en bra post...denne kolleksjonen skal jeg sjekke ut...
    Den sorte kjolen likte jeg også!

    Bra jobba - SP

    SvarSlett
  4. Strikkelaura: Ja, helt skjønn fargepalett og de utrolig fine klærne! Love! Kos deg med makroner;)

    Lina-Mari: Ja, ta en nærmere titt! Absolutt verdt det. Og de smykkene fullførte antrekkene.
    Ser du det herlige i perler som vi fikk i goodiebagen, helt nydelig;) Skjønner at mange liker makroner..he he;)

    Princess of many sorts: Takk, takk, og takk!!! ;) Setter pris på at du syntes det! Og sjekk ut kolleksjonen, jeg bare så for meg kjolen med et naglebelte og den hvite toppen(som er min favoritt i hele kolleksjonen) matchet med skinn-aktige leggings. Må ha den toppen!! Å jeg blir så glad når jeg får så hyggelig tilbakemelding;)

    Tusen takk for kommentarene, ønsker dere alle sammen en deilig torsdag! Snakkes!

    SvarSlett
  5. Åhr det lyder skønt! Og så fine kager i fik ^_^

    SvarSlett
  6. Emilie Delance: Ja, denne kolleksjonen var veldig delikat og feminin. Jeg bare måååå få meg den hvite toppen som er min favoritt. Gleder meg til kolleksjonen kommer i butikk:) Ja, vi var så heldige, kakene var super tasty:)

    SvarSlett
  7. So fun! Lovely jewelry and tasty Macaroons. Beautiful blog.

    SvarSlett
  8. Dancing Branflake: Thank you so much for such a nice compliment! And I love your blogname:) Yes, this collection from Ewa Larsson(works normally for Acne) in collaboration with the swedish brand Lindex is just so faboulus! I am so looking forward to getting my hands on my favorite piece's! Thanks for commenting, see you soon;)

    SvarSlett