tirsdag 16. mars 2010

I needed some color...


Photo: Belongs to Rock'n Roll Ballerina

Jeg har hatt på meg en babyrosa neglelakk en hel uke, den er fin den, men etterhvert så følte jeg for å gå for en lakk med sterkere farge. Volia! Jeg hadde faktisk tenkt å få meg en rød farge, men så syntes jeg at denne cerise fargen var utrolig fresh. Passer fint å variere mellom alle de myke pastell fargene som jeg kommer til å bruke så mye av i vår. Merker at jeg er glad i neglelakk og øredobber for tiden..:) Ønsker deg en fantastisk tirsdag!

For a week I have been wearing baby pink colored nailpolish, and needed som intese color, voila! As a matter for fact I was going for red, but then I thought fuchia was a fresh color for spring. I know we will be wearing a lot of pastels this spring, but it is nice to have more options. These days I seem to obsess with nailpolish and earrings...:) Wish you a wonderful tuesday!

13 kommentarer:

  1. Og for en fantastisk farge!

    SvarSlett
  2. Nydelig farge! Du må definitivt poste stjerne-skjerfet din mann har gitt deg! Jeg elsker stjerner! Marimekko-utstillingen var fin, den er ikke spesielt stor, så den er absolutt verdt den lille tiden det tar å dure gjennom:)

    SvarSlett
  3. Love that color! Wish I could use it too, but I'm way too pale after all these months without sun. Maybe later in the summer?

    SvarSlett
  4. that color is GORGEOUS!! im in love! :)

    SvarSlett
  5. jeg er helt enig med farge, tingen er at hver gang jeg tar det på meg så ser jeg sååå horete ut haha , men det er kanskje meningen

    SvarSlett
  6. Jeg har skrevet opp på den stadig lengere innkjøpslisten min at jeg må få tak i Revlons Color Burst Lipstick i fargen Fuchsia - den er rett i samme gate!!!

    SvarSlett
  7. Ladybird: Ja, veldig fin på også, krevde to lag mht dekkevne, liker den veldig godt;) Og den leppestiften var så fin og frisk også.

    Karobaro: Hørtes ut som en fin utstilling. Ja, jeg må poste det som jeg er så heldig å få;) Glemmer det helt jeg:) Gratulerer forresten med ny jobb forresten!

    Sniff: Å, men er du sikker? Om du bruker sort, grønt, blå etc sterke farger, så er denne rosa fargen ikke så ille "hard" mot huden for det. Ellers skjønner jeg hva du mener;) Den blir i alle fall super til sommeren da:)

    Blicios: Yes, I love it too:) Had to use to layers, but got a lot of compliments on work because of it:)

    Karen: Ja, den er skjønn! Også falt jeg veldig for leppestiften også pga fargen. Fine sammen.

    Thanks for commenting you wonderful and creative women! I love it;) Have a nice evening today also, and see you soon!

    SvarSlett
  8. Polliani: Ha ha...gjør du..uheldig! Jeg føler meg faktisk veldig fin i denne fargen. Men så er jo vi motsetninger i farger også da utseendesmessig;) Men jeg forstår hva du sier fordi i noen rødfarger så føler jeg det samme;)

    Lena: Jepp, fuchisa er en flott farge! Slå til på det!

    Takk for kommentarene jenter! Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  9. Åå, så herlig!! Selv leter jeg etter en lysrosa leppstift :/ Ikke så lett å finne en som viser igjen på leppene.

    SvarSlett
  10. The girl in grey: Yes, and I love it on also, have received a lot of compliments for both;) Cool!

    Sara: Lysrosa...hm, kanskje jeg skal legge ut to jeg vet om som er superfine;) Jeg kjøpte meg noen her forleden dag, men har ikke postet de enda. Får se. :)

    Love that you leave a comment! Wish you a great evening today and a faboulus week! See you soon! ;)

    SvarSlett