tirsdag 9. februar 2010

My favorite from Zara's spring 2010 collection

Dette er absolutt en av mine favoritt antrekk fra Zara sin vårkolleksjon. En av mine favoritter er den rosa sateng blusen. Jeg fant faktisk en lignende bluse/skjorte fra Zara her om dagen, men så la jeg den i fra meg i et minutt, og det var det siste jeg så av den...veldig typisk! Så nå må jeg finne en erstatning. Har du forslag til andre fine bluser/tunika/skjorter i rosa sateng så si i fra da:)

Love the pink blouse! I will have a satin pink blouse also! Was so lucky to find a faboulus one the other day at Zara, but put it down for just a minute ...you snooze you lose...ahh
So the search is on for a lovely pink blouse, similar to one on this photo, so if you have a suggestion, then feel free to share it with me:)

Photo: Zara

8 kommentarer:

  1. ååh, den blusen var skikkelig lekker - så kjipt at du ikkje kjøpte den du fant som ligna. irriterende når ein legger fra seg og angrer seinere og så e det vekke.. skjer med meg støtt =/ håper du finner noke lignende, eg skal sei ifra om eg ser det ein plass. herlig antrekk var det med sateng og skinn.

    SvarSlett
  2. Regine: Heisan! Ja, det var kjempe dumt av meg å legge den i fra meg...jeg så på den super lange køen i kassen og tenkte at jeg kanskje ikke orket å stå i den...nå angrer jeg absolutt! Ja, kombinasjonen sateng og skinn er lekker, vil ha! Takk for at du holder utkikk!:)

    SvarSlett
  3. Nydelig bluse! Lover å holde utkikk jeg også:-)

    SvarSlett
  4. You should definitely look up Celine for the whole look that Zara based themselves off. Wonderful leather skirts in earth tones...

    SvarSlett
  5. Woooow!!! That is amazing!!! I love the neutral tone on tone ;)

    SvarSlett
  6. fantastisk.. ser vi er flere som kommer til å gå med den :) hahaha..

    SvarSlett
  7. AX8o: I will definately do that :) Thanks for the tip!
    heart charlie: Yes, I so agree, love love it! There are so many nice items in this collection. I have seen a lot of them in shop right now and they are fab!
    Polliani: he he...ser ut som vi liker det samme, nå mangler jeg bare ditt utseende:) Men den blusen jeg har sett er ikke den som er på bildet(den kan jeg bare glemme å tak i), men i samme type rosa silkestoff. Og på vei hjem fra jobben i dag så gikk jeg forbi butikken(etter stengetid) og gjett hva jeg så ...jo en stk bluse av den jeg vil ha hengende rett innenfor døren...johooo, gjett hvem som kommer til å løpe dit imorgen og handle....

    Thanks for commenting you faboulus people! Wish you a wonderful evening! See you soon:)

    SvarSlett