lørdag 12. desember 2009

Victoria Beckham jeans











Hun gjør det i gjen! Victoria Beckham designer jeans i sitt eget navn denne gangen. Husker du forresten sist da alle gikk rundt med de store kronene på baken? Men denne gangen ser det ut til at hun har droppet de og jeg liker disse skinny jeansene. Vet at det også kommer ut noen boyfriend jeans(litt store jeans, gutteaktig modell, vide), og noen shorts. Men jeg likte disse best. Har forresten lett etter noen lyse grå jeans/tights en stund nå, og kanskje det blir disse? Ellers likte jeg også de lime grønne, men de er kanskje finest til våren? Hva syntes du? Men solbrillene som hun også skal gi ut, de er jeg litt usikker på om jeg liker, hva med deg? Likte du de?

So she does it again. Remember last time Victoria Beckham designed jeans and we could see those crowns on a whole lot of people. But this time around she seems to have dropped those huge crowns and I can say these skinny jeans are appealing to me. I have been looking for some cool light grey skinny jeans for a while, but those lime green are hot too. But maybe for spring? Otherwise I don't know about the sunglasses, what do you think?

Photo's: glamour

4 kommentarer:

  1. Wow! I actually L O V E a couple of these jeans! I'm glad she decided to skip the crowns. Do you know where we can buy them?

    SvarSlett
  2. Karobaro: I know they sell some of the items at Net-a-porter. But ofcourse they don't have the grey and the lime ones that I liked..

    SvarSlett
  3. HEI!DET ER SÅ INSPIRERENDE Å BESØKE BLOGGEN DIN.JA DET ER SANT.DU FORSØKER Å KOMBINERE FASHION OG INDRE SKJØNNHET OG SÅ FÅR MEG TIL Å SE POSITIVT PÅ LIVET.FINT MED DITT BIDRAG TIL ROSASLØYFE AKSJON.
    lYKKE TIL:)
    LAS

    SvarSlett
  4. Anonym/LAS: Tusen takk for kommentaren din! Så bra at jeg kan bidra med noe positivt, det er det som meningen med bloggen, og jeg blir veldig motivert av så herlige tilbakemeldinger, får meg til å ville blogge mer:) Ha en fin uke og velkommen tilbake!

    SvarSlett