onsdag 25. november 2009

Sequins are hot!

Dresses from top left: 3.1 Phillip Lim, Alexander Wang, See by Cloe, By Marlene Birger, Le Petite, VOE.

Jeg blir aldri lei av paljetter ser det ut som, og det passer jo fint med at det er så trendy akkurat nå. Her har jeg funnet noen fantastiske kjoler med tanke på festiviteter denne måneden. Men jeg må nok la meg inspirere av disse også finne en mer prisvennlig i realiteten:) Forresten kan du gjette hvilken av disse kjolene som er et funn? Jeg har gjort det litt lett å se....

Sequins are so hot right now and perfect for the festive season. I love these dresses and am inspired to find a faboulus one for myself. So can you guess which one of these faboulus dresses is a budget bargain? I have made it a bit easy for you...

Party reporter for Lindex
Photo's: Net-a-porter, Nelly and VOE.

2 kommentarer:

  1. hehe siden du hinter så er det nok den største.. ;) jeg skal faktisk ha paljettparty på lørdag!

    SvarSlett
  2. Marianne: Jepp, ikke så vansklig ikke sant:) Å, høres gøy ut med paljettparty:) Ha det kjempe hyggelig og gøy!

    SvarSlett