torsdag 10. september 2009

Raaaawr!!!


(Maje/Net-a-porter £739, Gina Tricot Nok 499, H&M Nok 499)

Jeg har lett etter en leopard print jakke en stund nå. Trodde jeg hadde funnet den pefekte fra Zara, men jeg ventet for lenge og nå har de ikke noe igjen i min størrelse. So jakten er fortsatt ikke over...Liker du denne typen jakker, tørr du bruke leopard print i et såpass stort format? Kanskje du allerede har funnet din favoritt? Lurer på om jeg må ta en tur innom noen brukt butikker.


I have been looking for a leopard print coat. And I thought I had found one from Zara, but I guess I was snozing and now they don't have my size. So my hunt for the perfect leopard print coat is still on...What about you, do you like? Have you found one? Maybe I have to hit the thrift shops??

Images: Net-a-porter, Gina Tricot, H&M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar