fredag 4. september 2009

Markedsdag i Bogstadveien 5.september



To ganger i året blir det arrangert Markedsdag i Bogstadveien. De fleste av butikkene har stands med bra tilbud. Jeg var innom en tur på forrige markedsdag, og forskjellen mellom i år og tidligere er at pga finanskrisen så har også de mer eksklusive butikkene mange bra tilbud på lik linje med de andre. Det var over 100 000 besøkende på forrige markedsdag, så dette er en event som har blitt veldig populær. Så om du er blandt de som ikke orker store folke mengder, så er du advart. For dere andre som stikker innom en tur, ønsker jeg dere en fantastisk dag, håper dere finner mange bra tilbud!!!

Twice a year Marketday is arranged in one of Oslo's most fashionable streets, Bogstadveien. The street is blocked for all traffic that day and most of the stores have stands with great offers. And this is an event that has grown to be very popular. Last time around 100 000people visited. So be warned if you find crowds intimedating. Ohterwise, have great fun hunting for a great bargain!

Credits and photo: Bogstadveien

6 kommentarer:

  1. Å, skulle ønske jeg kunne være der! Kommer til Oslo et par uker senere derimot og skal shoppe litt MAC ;) (bombe!)
    Takk for koselig hilsen på bloggen min!
    xo Michélle

    SvarSlett
  2. Jeg gjorde et fantastisk kupp der i dag:) Cowboyboots med nagler til 400kr - juhu!

    SvarSlett
  3. Michèlle: Heisan! Nei, ingen overraskelse at du liker MAC:) Takk for at du kommenterer! See you soon! :)

    Karobaro: Hei på deg! Faboulus med bra kupp!Jeg fant også noen kule sko. Kanskje jeg skal blogge de senere? See you soon:)

    SvarSlett
  4. ohw..i just found out of this street this weekend when i get lost walking around majorstua..lol. i haven´t been in oslo long enough so i don´t know places yet..its a cool street so many shops! i like^^

    SvarSlett
  5. Aphrodite: Always great to discover new shopping places:) Thanx for commenting! See you soon!

    SvarSlett