mandag 28. september 2009

Loving my new gift!



Se min fantastisk kule ring! Jeg ble kontaktet av Chelsea fra Platinum Wedding Rings, og hun ba meg plukke ut en ring fra deres nettside. Herlig, sånne nettsider liker vi!!! Jeg valgte "Women's 8mm Band Tungsten Triangle Beveled Edge 8mm Wedding Ring". Det jeg liker med ringen er at den er herlig enkel i design, men samtidig rå.
Om du skal gifte deg, eller bare vil ha en stilig ring, så ta en titt på dere side Platinum Wedding Rings. Tusen Takk for denne flotte gaven!

Take a look at my fantastic cool ring! I was contacted by Chelsea from Platinum Wedding Rings and she offered me a ring from their site. How faboulus is that!!! We like sites like that don't we?! Anyhow they had a lot of beautiful rings on their site, and I chose "Women's 8mm Band Tungsten Triangle Beveled Edge 8mm Wedding Ring". What I like about the ring is the elegance of the simple design. Since I wanted a rugged and a bit masculin ring this one was perfect. And I was not dissapointed when I recieved it either. It is perfect! Thank you Platinum Wedding Rings for this faboulus gift! So if you want a lovely ring, or even better are getting married, then check out their site here

Party reporter for Lindex

(Ring: Platinum Wedding Rings Bracelet: necklace from Lindex worn as bracelet)

Photo: Belongs to Rock'n Roll Ballerina

8 kommentarer:

  1. What a great ring! Go Platinum Wedding Rings!

    SvarSlett
  2. beautiful ring :)

    thanks for your comment in mu blog, have a nice day :)

    kiss from Portugal***

    márcia*

    SvarSlett
  3. woah. feeit ring! utrolig fint armbånd også. og hey, er det rouge noir som pryder neglene dine? isåfall har vi like kule negler, haha:)

    SvarSlett
  4. Heeei :) husker du meg? karoline, tanteongen til beate og stig :p hehe, tante sa du hadde spurt etter bloggen min :) jeg skjønte ingenting, men så kom jeg på at jo, hahah, jeg laget meg blogg engang, men slettet den like fort xd
    meen legg meg til på fb elns da? karoline thu :D

    SvarSlett
  5. Hi girls! Thanks for commenting!
    Karobaro: Yes, go Platinum Wedding Rings!!
    Hippie, Hippie-milkshake: Takker, jepp, er fornøyd med den ringen, og det armbåndet, som egentlig er et kjede, passet virkelig bra sammen med ringen:)
    BrownAndCookie: Thanks! :) And thank you for your support!
    Cath: Jepp, feeit! :) Godt observert mht neglelakken...jeg bruker rouge noir fra Chanel. Oh yeah, rock'n good taste!
    Karoline: Selvfølgelig husker jeg deg:) Så koselig å se deg her på siden:) Sees snart!

    SvarSlett
  6. WOW! How adorable, it's a very lovey gift indeed and it looks great on your hand!

    Well done, you deserve it.

    See you soon.
    x

    SvarSlett
  7. Eri: Hi! Thank you so much for the nice compliment! :) See you soon!

    SvarSlett