onsdag 2. september 2009

Hey Mickey!


(click on photo to enlarge)

Så ser det ut til at Mikke Mus/Nasse Nøff ører er det siste nye på mote fronten. I alle fall så har noen designere disse ørene implementert i sine høst kolleksjoner. Og jeg må jo si at dette minner meg veldig om vår fantastiske norske designer Fam Irvoll. Det er noe jeg kunne ha forventet meg i fra hennes hold. Herlig at vi har Fam Irvoll til å "lede an" verdens designere...:) Men så er spørsmålet om du er tøff nok til å bruke disse ørene i hverdagen. For å være ærlig så er ikke jeg det, men det betyr ikke at jeg ikke vet å bli inspirert. Lager meg kanskje en sånn mini sløyfe/ører på hestehalen neste gang. Hva med deg?

So it seems that Mickey Mouse/Piglet ears is the latest fashionwise. Some designers have these mouse/piglet ears implemented in their autumn collections. This reminds me a lot about our wonderful Norwegian designer Fam Irvoll. It's something I could have expected from her. Wonderful that we have Fam Irvoll to "lead" the world's designers ...:) But then the question is whether you are bold enough to wear these Micky ears? To be honest, I am not, but that doesn't mean I do not know how to get inspired. Maybe I'll make a little mini loop / ears next time I make may hair into a ponytail. Do you dare to wear?

Images: Glamour Sverige

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar