lørdag 8. august 2009

Rock'n romantic




I det siste har jeg begynt å følge med på stilen til Rihanna, uten å tenke så mye over at det har kanskje blitt ofte. Men hun har i den siste tiden dukket opp i del stilige plagg, og sjeldent et antrekk to ganger på rad. På dette bildet har hun kombinert den søte blomstrete kjolen med rå boots. Fantastisk kule boots! Minte meg på at jeg må bruke mine oftere før høstværet slår inn. Sukk, sommeren må vare litt lenger..

Lately I notice that I (unconsciously) have been watching Rihanna's style often. But she has been showing up in different stylish outfits, and rarely with the same one twice. This time I love the flower dress she's combined with rough laced up boots. Fantastic boots! Reminded me that I have to use mine more often before the autum weather arrives..

Photo: Justjared

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar