mandag 5. januar 2009

Happy new year and welcome to the world of Rock'n Roll ballerina!

Photo: Artoftaste
Godt nytt år og velkommen til min verden! Dette er første gang jeg blogger. Jeg håper at du som besøker min side vil få en "feel good" opplevelse og kanskje t.o.m. bli inspirert inne i mellom. Jeg er en jente som bor i Oslo sammen med min mann, og jeg er veldig interessert i mote, shopping, film, interiør, mat og reiser. Syntes det er blandt de gode sidene ved livet. Mens de aller beste er å tilbringe tid sammen med familien og kjære og nære venner.
Best wishes to you in 2009 and welcome to my world! This is my first time blogging and I hope that by visiting my world will make you feel good and maybe inspired. I am a girl living in Oslo with my husband and I am very interested in fashion, film, food, interior design and traveling. These are among the good things in life, but the very best is to spend time with family and good friends.

1 kommentar:

  1. jaaaa.bertils bar skule. Åssen går det med zoo planene. mye mulig få kontrakt med gul bøyen vi har her til lands. gleder oss til nye mote tips. Hilsen hair care.

    SvarSlett